Härliga onsdag!!

Idag e jag ledig, jobbar imorgon sen e jag ledig 3 dagar på rad :) Och idag skiner solen :)
Jag ska börja plocka ner hallen idag! ta bort allt därifrån sen plocka ner alla listerna!
Träpanelen ska vitbetsas eller hur det stavas sen ska tapeten bli ljusgrå. Det ska komma in en ny sko o hatt hylla, helt vita :)
Spegeln ska målas och flyttas, nya gardiner ska sys Sen med tiden ska det in ett grått klinker golv men det får nog vänta lite! Ska köpa några korgar att ha halsband koppel och likande i för byrån ska väck! Åh det kommer bli fint sen när det är färdigt!

Just nu ligger vovvarna bredvid mig i soffan och småhånglar :)
Ska köra till kävlinge och avsluta min gamla bank senare idag!
Hoppas alla ni får en härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0