Jobb jobb o jobb

Har kommit in i en period då jag e trött på jobbet. Är det dags att byta?? Testa något nytt? Jag vet inte?!!!Trivs ju men hade varit skoj att testa nått nytt har ju stått där nu i 6 år!! Jobbade kväll idag och gör det imorgon med + hela helgen :( Men på lördag är det dags för pappas årliga kräftskiva ska bli skoj att träffa hela släkten :)

Igår började jag vardagslydnads kursen med tilda, vi var 5 från valpkursen och 3 nya hundar. Det gick bra trots att regnet öste ner så det blev teori mitt i kursen istället! Det är så skoj att gå på kurs.  Ska bli agility med tilda sen när hon blir året. Tänkte ta med theo nästan onsdag och träna lite med honom innan tildas kurs.Johan kör förbi stället på väg hem från jobb så då kan han hämta upp theo så slipper han vänta under hela kursen!

Är cavalierträff nästan helg men det är såå långt borta. Hade varit skoj om någon ordnat nått lite närmare.

Nu kom casper sitter o trampar mig i magen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med, alltid kul när man fyndar på rean. Vi kommer nog ha jätte kul i morgon, ha det så kul själv. I morgon ska det ätas kräftor=)

2008-08-15 @ 19:55:55
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0