Kräftskiva!!

Igår efter jobb bar dem hem till pappas årliga kräftskiva, Alla kära kusiner var på plats men kikkis kamera var det inte :(
Var iallfall jätte skoj att träffa hela släkten igen, vi e nog lyckligt lottade som har så bra o härliga kusiner som vi har!

Var super trevligt och det blev lagom mycket kräftor o alldeles för mycket godis :)
 
Nu ska ni få höra nått! Min kära syster Tina! Har bestämt sig för att sluta röka :) hela 3 1/2 veckan har gått nu och hon e såååå duktig eller hur??
Iallfall så har hon börjat fördriva sin lediga tid med att sticka så igår fick jag en jätte härlig halsduk av henne. kommer bli perfekt sen dessutom är det inte en sån som kliar!
Tack syster yster tina!
Du e bäst!!!



Kommentarer
Postat av: syster tina

hihi. och jag kan meddela till alla dem som röker och skyller på att det är för svårt att sluta. bullshit.!!! det är skit enkelt. ät en klubba istället.

2008-08-17 @ 23:21:14
Postat av: Catrin

ja och det va ovanligt tråkigt oxå att vara nykter kan jag berätta....!

2008-08-18 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0