Projekt hallen

Har nu börjat

Före:



Just nu:





Var o köpte ny sko o hatthylla igår, sen ska en bänk slipas o målas och det ska på en dyna och några korgar ska inhandlad sen är det bara färg på väggarna som saknas!


Kammade Casper igår :) Synd att säga att det syns att håret saknas han ser lika fluffig ut ännu, Får väl kamma han några dagar i rad nu så det värsta försvinner!

Tilda tappade ännu en tand imorse och en tand på högersida där uppe sitter löst så det åker väl när hon äter frukost!

Tränade lite agility med theo igår, svårt att fotta honom bara


Igår körde jag till Kävlinge och gick en sväng inne i "centrum", mest för Tildas skull och hon var super duktig, lyssnade lika bra som vanligt gick fint och var inte rädd, viftade med hela rumpan när någon dam sa - Åh så söt!! :)
Men jag måste nog lära mig hur man går med 2 koppel himla jobbigt att hålla koll hela tiden :) Haha!! Efter det körde jag ner till min djuraffär och ställde vovvarna på vågen, vet inte vad som hänt men båda har ökat i vikt?
Theo väger nu 11,9kg
Tilda är redan uppe i 5,2kg
Tänk att lilla tilda som vägde 212g när hon föddes nu är uppe i 5200g. Herregud! inte längre någon bebis!
Idag ska jag jobba men är ledig imon igen!
Nu försöker tilda äta kaninmaten!

Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Elin

En sån där borste måste jag också skaffa mig till Alfons. Har hans ljusa katthår i hela lägenheten!!=)

2008-08-07 @ 11:15:08
URL: http://fiken83.blogg.se/
Postat av: Catrin

pepsi tappar oxå jätte mycket hår nu. Har också kammat han några gånger trots hans vädligt arga blick när jag börjar dra honom i pälsen.... :) Ja vi kan ses i morron! kan ju hoppas att det blir bra väder i sånna fall kan vi gå en runda i Järavallen!? Hör av dej i morgon! KRAMIS

2008-08-07 @ 13:19:36
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Madde.

du har kommit en bit du med :D

2008-08-07 @ 21:25:52
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0