Dan före dan före dopparedan.....

2 dagar till julafton, Idag ska jag jobba måste nog sticka till jobb tidigare för att hinna fixa med det administrativa :( Men det är dock skoj att jobba i butiken när det är mycket folk som handlar och oftast så är folk väldigt glada trots att det ibland kan vara stökigt och långa köer.
Igår började vi dagen med att gå en runda i skogen med vovvarna, tilda var jätte duktig lös helt galen är hon men hon lyssnade hyfsat och var inte allt för långt ifrån oss! Sen gick vi hem och klyvde ved och la in i vedboden så nu har vi gott om det!
Senare på eftermiddagen var vi hos min mormor som fyllde 75 år, vi åt massa kakor o tårtor, när vi sen skulle köra hem undrade mamma o magnus om vi ville äta middag med dem, ni som känner mig o johan vet att vi inte tackar nej till lagad mat :)
Blev mumsig söndagsmiddag och vi åt oss proppmätta!!

idag blåser det som attans och theo sitter i fönstret och skriker att han vill ut o jaga löv, men ajaj det får man inte!!
Imorgon jobbar jag till 3 sen på kvällen ska vi till helsingborg till stora syster o hennes familj, farmor o farfar pappa o nettan kommer med dit så vi ska vi byta julklappar med dem.
Julafton i år ska vi vara hemma hos johans familj! sen på juldagen kommer mamma magnus o tina ner här och äter middag med oss!
Tänk om vi kunde få en vit jul??
Fick med mig våra julklappar från mamma igår, är jätte nyfiken!!

Nyår är oxå bokat nu hemma hos oss Leffe o Sabina kommer hit och vi ska äta fondue och någon go efterätt och sen spela spel, lagom lugnt tycker jag, vet ju inte alls hur tilda reagerar på smällare o raketer!

Ojoj blev massa text, sorry inga nya fotto på kameran!

Nu ska jag pussa lite på tilda!!Hej!

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejernas matte

God Jul!

Önskar

Cavvetjejerna med matte

2008-12-23 @ 21:56:31
URL: http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0