Ledig torsdag....

Fick bytat min lediga dag denna veckan så idag är det ledigt från jobb! Ska bege mig ut och leta doppresent till Maja idag och kanske någon julklapp tom? Börjar ju bli dags!

Nu skäller Tilda ut vovvarna på animal planet :)
Usch nu är det en schäfervalp som har en kedja runt halsen som växt in i halsen för den är alldeles för liten.Hur kan folk behandla djuren så illa????

Jobbar imon sen e det min lediga helg, Dop på lördag sen ska jag iväg med pappa o nettan och några andra och se Mamma Mia i Malmö! På söndag e det agility kl 10, på eftermiddagen ska Johan köra till stockholm han kommer inte hems fråns sent onsdagkväll! Så jag hade ändra mitt schema nästa vecka så jag e ledig måndag o onsdag så det blir jag o vovvarna, vi ska baka lussekatter en dag har jag bestämt!!
Nu ska vi göra vid oss sen ska jag nog köra!
Jo vet ni vem som kommer hem ikväll???
Min bilis!!! Min nya fina bil!

Uppdaterar med bild senare ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Ni får gärna baka en påse lussebullar till tant Bella mää :)

2008-12-04 @ 23:30:59
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Postat av: Catrin

Myran & Siri och jag kan komma och hjälpa å göra er lite sällskap på Onsdag för då är jag oxå ledig! En liten fika eller nåt hos dej kanske??? =)

2008-12-05 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0