Senaste dagarna

Har det varit fullt upp hela tiden. I fredags var det dags för begravning av min morfar. Nu vilar han i lugn o ro!
 Blomman från familjen!
 
Nästan alla blommorna! Var jätte mycket folk i kyrkan, jag har aldrig varit på en begravning innan (har haft turen att slippa förlora någon kär) Nu går alla tankar till min Mormor som nu e ensam! Man kan nog inte ana hur det känns fråns det händer!



När vi ätit o fikat hemma hos mormor så begav vi oss hemmåt.
Johan stannade hemma och jag åkte till Catrin för att se idol finalen även tina o bella var där! klart Kevin skulle vinna men jag röstade ändå på Alice :)

     

Tilda rotade igenom my o siris leksakkorg och drog ut massa tuggben som sen Theo snodde från henne





Igår mös vi bara i soffan med theostil





Johan var iväg o köpte en väggkamin till källaren igår, jätte mysigt!!



Nu ska jag klippa johan ha en trevlig söndagkväll allihopa, själv ska vi mumsa kladdkaka sen :) Som inegn orka äta i fredagskväll hos catrin :)

Kommentarer
Postat av: Catrin

HIHI... jag hade kunnat äta kladdkakan nu.... ;) Men jag har ätit en SOCKERBULLE i stället... FRUKTANSVÄRT nyttigt... :) FIN väggkaminen va!

KRAM!

2008-12-14 @ 20:28:38
Postat av: Anki Jönsson

Mums vad gott med kladdkaka men är ganska så mätt efter Lussebaket i em hihi. Vilken fräck kamin! Visste inte det fanns någon sådan som kunde hänga på väggen.. Nu behöver ni inte frysa i källaren heller i vinter!!!

Kram

2008-12-15 @ 00:48:35
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Cavvetjejernas matte

Vad ledsamt att du mist din morfar. Extra tungt blir det nu i jultider då alla minnen väller fram.

Sänder en varm kram till dig min vän

Ulla

2008-12-15 @ 16:23:50
URL: http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Madde

jo nu har alla fått de så nu är de förppningvis över.. Jag köpte de på http://www.parlsmycken.com och man fick en gratis julklapp av dom med.fick två par örhänge och ett mobilsmycke.

2008-12-15 @ 17:06:57
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0