Hallen

Nu e jag sugen på att göra något åt hallen!!
Vi har sagt att vi ska vitmåla träpanelen, sen skulle jag nog vilja ha en ljus nougat färg på väggarna.
Byta golv hade ju varit skoj!!
Sen älskar jag denna hatt o sko hylla från ikea
 

När jag kikade på deras hemsidan hittade jag även dessa fina vaser. den blåa kanske skulle kunna passa i mitt nya vardagsrum :) 

Idag blir det nog bara att städa lite här hemma. Tilda e jätte rastlös verkar det som. Springer runder och biter i allt och ska hela tiden på Theo som vill sova! Tänkte vi skulle sova läääänge idag men när man vill och kan det så vaknar man tidigt! Tjugo över 8 stod klockan på när vi gick upp. Vilket tråkigt väder idag!
Får se vi kanske tar en lite cykeltur med vovvarna idag?!

Jobb i helgen men imon kväll ska jag till tina och äta chokladfondue och sen ska vi på landskrona karnevalen.

Tjo!

P.s n somna tilda i mitt knä

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg hatthylla du fastnat för. Det är samma som vi har i hallen.

Vi hörs o ses!

2008-07-11 @ 10:53:00
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Jenny

Den hatt-och skohyllan är jättefina. Vi funderade på dem, men de var för långa för vår hall. Vitmålad träpanel låter ju snyggt :-) Samma som vi!!

2008-07-11 @ 10:59:58
URL: http://jenny5.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-07-13 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0