Mysig kväll!

Idag kom mamma magnus och  på besök!
Johan skulle fixa med deras husbil inför deras resa till spanien!
Med sig hade de mumsig mat som vi grillade! Sen gjorde mamma en rabarberpaj av mina hemmaodlade rabarber. Allt var såååå mumsigt!!
Innan de kom så körde jag och vovvarna ner och badade. Har hittat ett super bra stället för hundarna att bada på. Theo han simmar och springer runder med sin leksaksdelfin hela tiden. Och tilda älskar osså vattnet. Springer och simmar hon med som en galning! Skonsam träning! Där e jätte långgrunt och många har hund med sig så man en inte ensam.



inte lätt att fotta 3 hundar samtidigt :)



Var igentligen meningen att jag o tilda skulle på stadsträning med valpkursen men jag kände det var alldeles för varmt för att springa där inne med henne.
Imon blir det vanlig kurs iallfall!

Johan köpte en hängmatta till idag så nu har vi varsin, jätte mysigt!!

Nu ska jag bädda ner mig, ingen sovmorgon imorgon.

Kommentarer
Postat av: catrin

Hej! läste nyss det du skrivit till mig på msn... Vi kommer gärna! =) SEE YOU! KRAM

2008-07-29 @ 22:52:52
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Cavvetjejernas matte

Kul att dina cavalierer gillar att bada. Fattar inte varför mina är så rädda för att simma. Moa går gärna ut en bit men sen är det stopp. Molly går inte alls ut i vattnet.

2008-07-30 @ 11:43:10
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Hej!

Vad roligt att du tittade in, vad stor lilla Tilda blitt =)



Jag har mest använt mig av klickern i träningen med Bino, men jag har efter lite om och men kommit på att jag har ju en "ofrivillig" targethand i vänsterhanden vilket ju på många sätt är jättebra, men å många sätt inte alls särskilt bra



Det är exempelvis väldigt svårt för honom att koppla högerstyrda rörelser eftersom han alltid är van att bli styrd till vänster i backningsövningar osv

helt mattes fel så klart, så nu håller vi på och lär in en targethand på högern också, så får vi se om det blir bättre :P



//Sofia

2008-07-30 @ 17:26:31
URL: http://www.cavalierpojkarna.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0