Nytt vardagsrum

Nu ska jag börja fixa till i stora rummet här uppe. Är inte rikigt nöjd med färgerna e så dystert speciellt till hösten när det sen börjar mörkna!
Så jag knappade in på ellos hemsidan och beställde hem tyg så jag ska sy gardiner till rummet
dessa blev det, kan nog bli fräckt med lite färg   sen klickade jag även hem 2 kuddfodral i samma tyg!

Sen kunde jag inte motstå denna tröjan fick dock 30% rabatt kan jag väl vara värd efter att få jobba 5 helger på rad i juli månad :)



Nu ska jag se om köttfärsen hunnit tina idag blir det lasagne till kvällsmat!!

I förmiddags var vi förresten hos Bella hon har skadat foten i en moppeolycka. Vi kom med frukost till henne!

Och med mig hem fick jag 2 krukor som blev jätte fina i lilla sovrummet! Tack Bella!! Stackaren har jätte ont!

Kommentarer
Postat av: Bella

Kommer bli såå fint :)

Nu ska ja leta efter turkos kurkor ;)

2008-07-09 @ 19:48:15
Postat av: Cathe

Usch ja en mörk och trist höst då behövs det lite färg.. och vi som har svart och vitt överallt. =) Jaja de är snyggt i alla fall! =)

2008-07-09 @ 20:58:11
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: tinaina

fina gardiner...dom ha ja med tittat på =0) Sååå skoj att göra om o piffa till, behövs ju verkligen inte mycket för att det ska kännas mycket =0)

2008-07-09 @ 21:28:49
URL: http://tinaina.blogg.se/
Postat av: Kikki

Oj har tina tittat på gardinerna har jag bra smak :)

2008-07-09 @ 21:48:27
Postat av: syster tina

men jag älskar ju ert vardagsrum. men lite färgklickar kan man ju göra. och möblera tillbaka som det var frånn början:)

2008-07-12 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0