Party

Ja ikväll blir det underklädesparty här hemma, får se hur det blir! Blir säkert skoj, Vi blir 7 st tjejer här hemma. Har precis kommit hem från maxi och handla lite grönsaker, chips och dippa som vi ska mumsa på ikväll.
Nu ligger jag och gassar i soffan på terrassen :) Underbart väder idag igen :)
Skulle vilja ta mig ner till stranden men pallar nog inte, Och joggat skulle jag gjort imorse men det var alldeles för varmt!¨

Bella har än en gång startat en ny blogg och denna gången hoppas jag hon håller fast vi den och fortsätter blogga!! Alltid skoj att läsa hennes blogg!

dåligt med bilder senaste tiden på min blogg och de beror på att "någon" har tuggat på usb-kontakten till kameran, konstigt nog funkar sladden i den stora datorn men hur ofta sitter man vid den när man har bärbar??

Nej nu får jag lägga mig i solen :)

Kommentarer
Postat av: camme

låter spännande med underklädesparty =) blev det mycket fyndat ;)



Svar från ditt inlägg.. ja d e skoj, men jag fattar noll hur man får den så fin som din. får ta mig tid å leka lite.

2008-07-05 @ 15:10:33
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0