Sista semesterdagen!!

Imon är det tillbaka till verkligheten, börjar jobbar imon men jag har något roligt att se fram emot :)
Har 1 veckas semester till om 2v. Haha!

Här kommer lite bilder om hur helgen varit!
I fredags sydde jag upp gardinerna och jag fick 1 längd över så det blev nya kuddar till bäddsoffan av dem!
 
Fick även sytt ett provocoriskt överdrag till madrassen jag fick av jenny o daniel

Sen på kvällen körde vi en runda till mamma magnus o roffe.
där blev det mycket bus för vovvarna!
 

I lördags var vi hemma och målade resten av brädorna som sen ska bli staket, sen fortsatte vi och målade den röda vedboden i samma färg som huset, bild kommer senare när de vita knutarna har blivit målade med. men det ser genast lite trevligare ut!
På kvällen körde vi upp till lina o benny o moa och lämnade vovvarna, vi skulle sen iväg på 25 års fest så de fick var där på kvällen, hämtade hem dem sen när vi körde hem från festen!

idag har johan varit iväg o kollat på tractor-pulling eller nått. Jag och vovvarna har varit hemma och städat lite sen körde vi till sjöarna och theo simmade medans tilda fick springa av sig lite. första gången vid sjöarna för henne hon var jätte duktig!!
Vad gör du storebror??
 HÄRLIGT!!!

 Blöt blir man.

Jag kastade ut en pinne till theo och han flög ut i vattnet efter den, efter honom kom tilda i full fart men inte en tanke på att det var i vattnet pinnen låg, plums i för hennes del fort upp igen  



Hemma igen och då var det bus igen  och torka sig i gräset!! 



MINA SNYGGINGAR!!!



Kommentarer
Postat av: syster tina

så du är ledig v.29? då kan du väl komma upp och hälsa på din kära syster? jag vill ju gå på liseberg och vinna choklad.

2008-07-01 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0