Tildis Vildis

Ser ut att bli härligt väder idag, ska försöka få sått lite gräs uppe i trädgården idag sen ska jag sola :) Får passa på om solen skiner juh. Ikväll ska vi till Järavallen och träffa catrin o anders och deras 2 vovvar my o siri. Theo ska få busa o springa av sig i skogen. Tilda får sitta på armen, sen tänkte vi grilla lite!
Häromdagen så städade jag vår garderob man får gjort en del när man har semester :)

Tilda hälsar på store Casper
Igår var det bus i trädgården som gällde

Finns det något sorgligare än ett par cavalierögon??

   



Igår skulle vi ju åka bil ville inte sätta henne bak med theo hon är så lite så jag tänkte hon får sitta framme hos mig, men hade ju ingen bilsele som var sååå liten, så jag fick rota bland kattselarna och hittade Bettys gamla sele(min föredetta kanin) den passa perfekt och var dessutom jätte fin på henne.
Här ville jag ha ett fotto när hon står fint men hur bra gick det??


I förrgår var Gustav ute hela natten så igår sov han hela dagen på soffan och då passa Tilda på att mysa med honom!
 

Mysigt va?Nu har vi missat början på våra bästa år :)

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna

Så gulligt där Tilda sover bredvid Gustav

2008-05-29 @ 10:33:02
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: tinaina

ser ut som du ni har en super mysig semester, sååå härligt...

2008-05-29 @ 11:24:44
URL: http://tinaina.blogg.se/
Postat av: Susanna, Gizmo och Zorro

Hej! Fina bilder.

Jag är en som besöker sidan ibland.

2008-05-29 @ 19:22:17
URL: http://www.gizmozorro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0