Långtrunda på järavallen!

Idag har jag varit ledig!!
Först körde vi till Landskrona och där gick vi en liten sväng mest för att titta på folk och för hundarna att läsa lite morgontidning(luktar massor) sen köpte vi med oss frukost hem!
Hem igen, åt lite och sen städade jag lite sen in i bilen igen och ut till järavallen där gick vi en lååång runda, theo fick bära sin klövjeväska med lite lite vikt i. har satt över honom på ett lightfoder nu för iallfall 1 kg ska bort!
Tilda vart helt tossig idag!Försökte ta några bilder men som sagt det var full rulle hela tiden!






Efter rundan satte vi oss på bänken för att varva ner och vara passiva! Gud vad tråkigt tyckte tilda!




sen hem igen, fortsatte städa och plocka undan sen kom kära pappa på besök, Vi tog en kopp te och prata! När han sen kört hem satte jag mig ensam i bilen och körde till plantagen och handla nya höstblommor!!

Denna bilden var den enda jag hant ta sen dog batteriet!
Köpte vita o röda ljung sen lådorna sen hittade jag gröna och lila ljung till krukan! Blev fint igen!

sen tittade lina benny och söta moa ut på besök, så vi har mest snackat hela kvällen och moa har roat oss allihopa!

Nu ska jag krypa ner i soffan!!
natti

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Vad mycket du har hunnit med dig i dag! En riktig liten arbetsmyra och du undrar var Tilda får all sin energi i från? Kan det vara så att hon tar efter sin matte (fniss)???

Kram

2008-10-09 @ 01:42:42
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Cavvetjejernas matte

Vilken härlig dag du hade med promenad, prat med pappsen och plantering av höstblomster.

Moa vann en sån där klövjeväska på vår lydnadskurs. Men vi har inte testat den än.

Ha en fin dag!

2008-10-09 @ 10:56:03
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0