Söndag med regn & rusk

Idag åkte jag o johan till skånemässan i malmö, var inget direkt jätte skoj, men johan köpte några korvar sen åkte vi vidare.
Vi var på jakt efter stcc dataspelet som vi till slut hittade på elgiganten på jägers.
Var även på jakt efter ett regntäcke till tilda de hon haft nu börjar bli för litet och har gått i sönder! Men inget sånt hittade vi!
Var inne på Jula och köpte ficklampor och ytterbelysning, det är mörk här ute! Så sånt behövs nu! sen bar det hemmåt igen!
Välhemma så slängde sig johan över datan och sitt nya spel(han kommer sitta där hela kvällen)jag tog en snabb rnd med dammsugare och nuär jag precis inkommen efter en blöt runda med vovvarna i skogen, ska laga lite middag nu det blir kokt potatis och pangasiusfileér. MUMS!!

Jag ska sedan köra till Tina, vi ska hyrafilm och äta massvis med choklad!

Städade förresten i mitt växthus i veckan och melonplantan hade dött :( Vindruvsplantan har växt till sig. sen klipptejag ner all persilja och tog med till kaninerna på jobbet.
Är det någon som vill ha jordgubbsplantor så kom förbi och hämta, mina har växt och slått hur många skott som helst!

Tildas kullsyster mollie har redan börjat löpa så vi har extra koll på tilda nu, lär väl kanske märka det på theo först?Hoppas dock inte allt för mycket!

Hoppas alla får en trevlig söndagkväll för det vet jag att jag kommer få :)

Kommentarer
Postat av: Benny

Har du fortfarande så mycket jordgubbsplantor..? Vi tar gärna några till..

2008-10-05 @ 22:17:59
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Anki J.

Vad blev det för film då?

2008-10-06 @ 01:16:13
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Daniel

Måste fråga vad en pangasiusfileér är...har nog faktiskt aldrig hört talas om det för, tror jag?

2008-10-06 @ 18:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0