Theos nya stil

Theos nya stil när man äter är att man nu tom kan sitta ner istället för att stå :)


Idag har vovvarna varit ensamma hemma länge så jag köpte med köttben hem till dem och snacka om att man blev populär, Tilda älskade det!!




Hemma nu ligger theo i tildas rosa bädd och tilda myser framför brasan!





Imorgon e jag ledig från jobb ska bli sååå skönt med tanke på att jag nu jobbat 10 dagar i streck! Skönt att camilla o cina från väla ställer upp för oss i burlöv :) TACK!!

Hoppas jag får sova länge imorgon!

Ikväll e det desperate houeswhifes! :) dfå

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna

Dom där benen ser ju jättesmaskiga ut! Måste be matte att hon ska köpa såna till oss.

2008-10-28 @ 21:03:06
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Cavvetjejerna

Söt säng lilla Tilda har. Passar ju bra nu i rosa bandet kampanjen.

2008-10-28 @ 21:09:54
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0