Veterinärbesök

Kl 14.15 har vi fått tid hos kattens veterinär i kävlinge med sessan!


 Sessan har två sår på varje tinning, vi är rädda att någon har bitit henne ute, såret på ena sidan har blivit större och det ömmar. Sen idag tycker jag hon e svullen mellan ögonen och kisar med höger öga. Hittade ett rivsår under ena ögat som jag inte sett innan, Så för att vara på säkra sidan vill jag att en vet. tittar på henne. Hon skriker lite när man tar henne och såren gör ont!


Så jag blir sen till jobbet idag men snälla Linda jobbar så det var ok!
Nu ska vi äta lite frukost!!

Men vad är det som händer??? Tilda spydde precis i köket?? Hoppas det bara är för att magen e tom!
Ska försöka hinna med att träna lite lockträning upp till bevis imon j :)

 Mys i källaren igårkväll


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas inte det är någon fara med Sessan!!

2008-10-13 @ 11:28:45
URL: http://jenny5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0