Marabou amigo

Har kommit ett nytt marabou som heter amigo med majskex i, det var skapligt!! Var ju tvungen att smaka det :)

Ledig helg och imorgon är det 3x25 års fest!! Blir fina festen det, uppklädda till öronen ska vi vara!!

På söndags ska jag följa med mamma o roffe på en prova på kurs i agility i helsingborg! Är hon duktig kanske jag anmäler mig o theo till en kurs!!

Nu ska jag mumsa liter mer choklad :)

Sorry det inte blir några bilder men går ej att ladda in bilder på den bärbara oh den stora datan har dött!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Ha det så trevligt på festen och håll tummarna för Agnes som ska göra debut i utställnings ringen på Hässleholms Brukshundsklubb. Det blir en liten övning in för nästa helg....

2008-09-06 @ 00:19:16
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Camilla

Har du testat det nya marabou med lakris....riktigt gott :-) mums mums

2008-09-06 @ 10:24:36
Postat av: Jenny

Äter det chokladet nu, tyckte det var riktigt gott!!

2008-09-06 @ 12:03:46
URL: http://jenny5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0