Mondaymorning

WOWOWOWOW!! idag sov jag o vovvarna till kl 10. Fast vi var uppe o kissa allihopa vid halv 8(som alltid)

Så himla skönt! E rätt trött i knopp o kropp. Idag är min 8 jobbedag på rad, men på onsdage jag ledig! Ska bli så skönt!

I helgen har jag jobbat, i lördagskväll åkte vi hem till lina benny o moa, vi hade rulltårta med oss och de bjöd på äppelpaj. Moa bjöd på pusskalas!

Sen i söndagskväll åkte vi hem till stella, vi skulle planera pappas 50 års fest! Först beställde vi hem mat allihopa sen blev det massa planerande, efter det var det hem till mamma magnus o roffe o lämna plockepin- pinnar. Mamma ska träna slalom med roffe.

Nu ska jag snart ut o röja lite i växthuset,det såg himla tråkigt ut där ute.

Imorgon är det avslutning på Tildas vardagslydnad, har bestämt att inte fortsätta på nästa kurs, för jag ska gå en agilitykurs med Theo nu i höst. Sen kommer jag ihåg hur mkt theo frös när han var valp o skulle gå kurs.

Ev. fortsätter vi med tildas kurs nästa år, innan agilityn börjar.
Något Tilda behöver tränas med är att andra hundar inte är farliga, speciellt inte större, Sitt och ligg kvar(hon har inget tålamod att vänta) sen lite inkallningar. behöver jag säga att hon  är 6 månader och allt ska testas!!

Sen har Theo börjat med nått dum, han ska försvara Tilda när vi hälsar på andra hundar, så vi får väl åka någonstans där vi träffar mycket hundar man får hälsa på!

Igår hemma hos mamma så hade de börjat planera jul, redan??
De ska hyra en stuga i hästra tror jag det heter. Man kan åka skidor och så där om det är minusgrader. Ska kolla upp vadsom händer här nere annars hade det varit väldigt mysigt. Lite annorlunda jul! Dock e jag bara ledig julafton och juldagen sen jobbar jag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Oja vad lilla Tilda växer. Roligt att ni har gått både valpkurs och lydnad. Vi funderar på att gå lydnad till våren. Är det Isaberg ni ska till vid jul, Hestra i Småland? Bara en mil från oss i så fall :-)

2008-09-29 @ 14:52:08
URL: http://swimmia.blogspot.com
Postat av: tinaina

att ha snö på julafton låter helt underbart o såååå mysigt...Vi får ta o ses en dag, kanske lite film o chokladkväll??? Kramisar...

2008-09-29 @ 17:37:41
URL: http://tinaina.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hestra hater det ja! =) Det va där jag lärde mig åka skidor! Gansak mysig liten by.. och några få skidbackar! Låter som om det skulle bli en mysig jul!

Det är ju trots allt inte långt kvar så det gäller att börja planera redan nu! =)

2008-09-29 @ 19:55:30
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0