Ny soffa

Skulle vilja ha en ny soffa här uppe, vi blev inte så nöjda med den vi köpte när vi flyttade hit, tur den var billigt!
Jag skulle vilja ha en sån här :)
 Hur snygg är inte den :)

Men funderade på om vi skulle ha varsin stor o gosig fåtölj istället för en ny soffa!
lite mer diskret färg:)
Eller tar jag en rosa och johan en beige :) Haha!!


Gick upp tidigt på min lediga dag idag! Fick frukost hos snälla jenny kl 9. Mums! Tack jenny!
Sen stack jag till center syd för att hitta en klänning till lördag och jag hittade tom 2 :)
Valde den mörk lila framför en skit fin cerise rosa, kände att färgen blev för mycket nu till hösten!
Det är en axlebandslös klänning som har en stor rosett under bröstet sen är den vid, så jag ser dock lite gravid ut i den för klänningen står ut, fast å andra sidan kan jag äta o dricka hur mkt som helst utan att folk ser min mage:)
Hoppade snabbt inom gina o köpte någr nya underkläder, behövs ibland!

Efter det så träffade vi catrin my o siri på järavallen, för att gå en liten runda med dem. När jag stod o väntade på dem så såg jag martina de var där för att lägga ut viltspår!

Nu ska vi snart börja packa ihop inför kvällens kurs med tilda!

Ska hänga upp min tvätt nu har tvättat o städat här hemma(eller dammsugat bara)

Hej

Kommentarer
Postat av: Martina

Heej!

Ja det är Limex spårsele. Dom är sååå fina i rosa och blått. Adonis ska få ett blått att spåra i sen när han blir större. :-)

Jag provade att spåra med Balder här hemma på tomten. Sååå misslyckat!!! Hahaha!!! Han bara undrade vad jag höll på med. Det får bli Tindras grej. Det var kul att se er en liten stund idag!!!

2008-09-03 @ 16:39:33
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Catrin

Amen den soffan ni har e ju jätte fin!!! Ja fast tycker inte du det så får ni väl byta... =) En rosa till dej och Beige till Johan tycker jag annars låter bra! =)

2008-09-03 @ 19:01:27
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: syster tina

nej ni ska ju ha kvar den soffan. jättefin ju. inte fint om ni sätter in 2 fåtöljer

2008-09-03 @ 20:25:25
Postat av: Veronika

Tack, tack. Får bara hoppas att h*n vill titta ut väldigt snart. Har gått över 10 dagar nu. Ja, haha.. det börjar bli lite jobbigt att bära runt på magen nu. Det kanske blir din tur snart? Allt bra med dig annars?

2008-09-04 @ 20:09:08
URL: http://veronika83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror också mer på soffa än två fåtöljer...

Kul du hittade klänning. Ni kommer vara så fina allihopa på lördag!

2008-09-05 @ 07:53:06
URL: http://jenny5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0