RIP Bobbo

Just nu har jag lagt Bobbo i en mjuk handduk, han håller på att somna in,
Min älskade lilla Bobbo!
Hjärtat slår lite ännu men resten av kroppen har gett upp.
Han är nu på väg till Betty i himlen!
Det är alltid lika sorgligt när ens djur går bort och det tar hårt oavsett vad det är för djur!
Bobbo blev 6 1/2 år gammal. Han dog av ålder!

Theo gav Bobbo en adjöpuss, han var mycket försiktigade än vanligt,
han måste förstått att Bobbo inte mådde bra!

Ska köra till jobb nu, när jag kommer hem sover Bobbo gott!
Kommer sakna mina lilla gråa Bobbo.
Han ska få en fin plats i vår trädgård!

RIP BOBBO

Kommentarer
Postat av: syster tina

naaw, han kommer bli lycklig hos alla kompisarna och syskonen i himlen.

2008-09-30 @ 14:16:09
Postat av: Lina

Vet precis hur du känner dig! Såklart att det känns sorgligt. De blir ju som en familjemedlem.

2008-09-30 @ 16:39:35
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Catrin

Naww lilla söta Bobo! =( Usch fick en tår i ögat! Djur betyder så mycket som du säger OAVSETT vad det är. Men han har fått en JÄTTE FINT liv hos dej!

KRAM

2008-09-30 @ 18:24:25
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Catrin

Har du oxå sökt nytt jobb?

2008-09-30 @ 20:51:30
Postat av: Anonym

Åh kära lilla Bobbo..

Men nu springer han en massa runder på dom gröna ängarna. Å känner på mej att han även fått träffat lilla Daizy där. Så dom har det bra. Dom har varandra. Kram på er.

2008-09-30 @ 21:37:00
Postat av: Anki J.

Försökte skriva här i går men blev nekad hela tiden så nu försöker jag på nytt: Stackare, man vänjer sig aldrig vid dessa tragiska avsked men så är det tyvärr med att ha djur. Man får trösta sig med att Bobbo har levt ett bra liv som har fått äran att bo hos er och att han slipper att plågas. Bara stilla somna in....

Kram

2008-10-01 @ 21:08:16
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0