regn, cykel o gegga

Idag e det onsdag = ledig dag!
Vi började dagen med en rejäl sovmorgon :) Kl 10 steg vi upp!
Sen la vi oss i soffan och mös någon timme :)
Se blev jag rastlös och började städa, regnet det öste ner och i nästa sekund var det solsken!
När städninge var klar var det dags för hundarna att röra på sig!
Idag satte jag dem i ett tvillingkoppel som jag sen hängde på cykeln och sen bar det av!
Hundarna sprang som galningar :) de tyckte det är såå skoj jag satt mest och njöt av farten eller försökte sakta ner dem :)
Efter ett tag vek vi in på en skogstig, det skulle jag nog inte gjort .... lerigt var det och allt stänkte ju upp på mig!
I skogen så släppte jag tilda så hon får springa själv och oj vad skoj de hade!
När vi senare kom hem blev det streching och ett bad av magen och benen!

Nu ska jag duscha sen får jag köra er till ica för att se vad det blir till kvällsmat johan kommer hem senare idag så det blir kvällsmat då!

Imorgon flyttar Abbe till pappa o nettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0