träning

Igårkväll var jag sugen på lite agilityträning och jag ville få theo att älska det mer än vanligt igår. så av mina 10 hinder jag har hemma så byggde jag en lätt o snabb bana, byggde allt som ett S, så fick jag en jäkla fart + en bakombyte som är det svåra. Banan blev, hinder hinder, slalom, tunnel, hinder, däck. hinder, släpet, hinder och hinder.
Theo fick en bra fart och slalomet gick för det mesta galant nu kan jag springa bredvid utan massa rörelser.
Tilda fick sitta fast tills det var hennes tur och då väckte det ett vilddjur i henne för om jag tyckte theo var snabb så vet jag icke vad tilda är hon låg ner i kurvorna så som hon sprang helt galen, kors o tvärs så tog hon alla hinder i sin närhet, ska bli spännande att börja tävla med henne så glädje och energi som hon har!

När johan sen kom hem på kvällen skulle jag visa honom och theo kröp genom banan........ slalomet gick såååå sakta!! Jaja ska bli kul att tävla på lördag :)
Kolla igenom pm-et inna och det är ca 100starter före oss innan det är vår tur, undra hur dags man måste vara på plats, de första starta kl 8....tidigt!!

Nu är det frukost för vovvarna!!

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Ja, du Tilda har mycket ork om hon har ärvt båda sina föräldras energi...

Kram

2009-08-11 @ 01:17:42
Postat av: madde

ja, vi har haft de jättemysigt. och tur med vädret hade vi oxå =) De ligger också ner mot österlen hållet, vid christinehofs slott, en bit där ifrån bara mitt ute i skogen.

2009-08-11 @ 10:01:37
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0