Årets sista grillning

Ikväll är vi bjudna hem till pappa det blir årets sista grillning, Mums!!
Tilda o Theo ska givetvis följa med, ev ska vi sova över med. Idag e tilda piggare men sover för det mesta, de där smärtstillande är rätt starka. Hon är jätte duktig med såret rör det ingeting, inatt så tog jag av henne kragen varken hon eller jag kunde sova med den i sängen :) Och hela morgonen så har hon varit utan krage, skönt för henne. Theo har luktat lite på såret annars rör de inte det! Men kragen får vara på när vi inte har koll på henne.
Ska åka in till La senare och handla lite till min efterätt som jag ska bjuda på imorgon, sen ska vi inom apoteket och köpa fler smärtstillande till tilda.

Nu ska jag tjuvträna lite på wii-spelen så jag kanske kan vinna på något. Johan är nämligen ute i garaget med Martin och lagar något med deras bil.

  Tänk om det kunde komma lite snö igen!

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna med matte

Å så vintrigt och fint ni har det! Skönt att Tilda mår så bra!

GOTT NYTT ÅR på er!

2009-12-30 @ 21:05:04
URL: http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0