Redo

Nu är jag redo att sätta mig på planet för att åka på en veckas semester med min underbara Johan!!
Tvekar inte en sekund på att vi kommer få det härligt! Dock med en liten hemlängtan till våra bebisar.
Med madde markus o wilma flyttar hit imorgon och de kommer passa alla våra djur o huset. Får de testa på livet som skogsbo, tur att det har blivit minusgrader nu så all gegga fryser till hårt, så slipper man så leriga hundtassar hela tiden :) Känns även skönt att vovvarna får bo hemma, har aldrig lämnat bort tilda innan så vi får hoppas hon vänjer sig fort vid att vi är borta!!

Idag har jag städat och packat lite, tvättat det sista, sen körde vi till landskrona vi älskar landskrona nu det är så hundvänligt, gick en runda bland kolonierna och sen tog vi en tur i rastgården, tilda älskar att springa över vattenpölarna som frusit till is, hon ser ut som bambi på hal is men skoj har hon :)
Resten av kvällen blir det massa mys med vovvarna, lång dusch och laga lite kvällsmat. runt halv 5 imorgon bitti börjar vår resa till Gambia. Flyget går kvart i åtta och jag har planerat attta mig ett dopp i havet runt halv 6 tiden imorgon :)

Molningt med 36 grader varmt stod det på vädret idag :)  HÄRLIGT!!!!

Vem vet kanske vi har tid över för en liten hälsning när vi är där nere, annars får ni titta in på maddes blogg så kanske hon uppdaterar vad vovvarna hittar på för massa bus!!


Nu bjuder jag på bilder från förra gången vi var där!!

blekfisar på vägen ner

Ser ni bebiskrokodilen?
 



  muskolös leffe :)

blekfisar???


Kommentarer
Postat av: tina

Hoppas att ni får en underbar resa. ni kan väl skicka ett sms när ni kommit fram så man vet att ni lever. sola och bada för mig också..

2009-12-02 @ 19:57:57
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Lina

Ha det nu så underbart! Hoppas att vi hörs under veckan. Njut nu riktigt ordentligt, det är ni värda! kram på er!

2009-12-02 @ 20:28:38
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0