Lite nyheter

Helgen är snart över, ska strax hänga upp mina nytvättade handdukar sen ska jag krypa ner i soffan o mysa framför brasan det är ju ju satans kallt ute idag Brrrrr!

Igår åkte jag o johan o handla lite nya blommor, det behövdes, varför dör de flesta bara hos oss??
Vi mötte Lina & Moa på plantagen!! Sen hittade vi nya bordsunderlägg på jysk  Tyckte de matchade bra här hemma!

Senare på kvällen dök Sabina & Leffe upp, de köpte med sig mat från Kävlinge, kycklingsallad till mig o pizza till de andra! Vi såg körslaget och rätt vinnare vann!
Efter det plockade vi fram Nintendo wii, har blivit en klassiker nu när vi får folk på besök :)
   Tack för en trevlig kväll!

Idag så begav jag mig till Kävlinge på förmiddagen och la mig i solariumet, skönt men det syns inget :(
Sen vid lunch kom syster tina på besök hon hade lite färg o klippkunder här nere idag, Sen damp en efter en in, Först kom Madde, Markus o Wilma, Både Madde o Markus blev klippta! Wilma hittade katternas soffa o tyckte den var skön att sitta i.
 
Senare kom Lina Benny o Moa, Lina blev klippt och fick mycket fina blonda slingor, jag ska bli blond i sommar igen!! Blond på sommaren och brunett på vintern!!

Jag bakade kanelbullar idag och bjöd på dem, Åt 3 stycken själv o sitter nu med magknip :(, vi har precis ätit kvällsmat och nu ser johan handboll!!

Jobb imon igen, denna veckan är jag ledig torsdag o fredag istället, på torsdag ska vi åka o bli fottade, ska bli skoj ska bara välja nått snyggt att ha på mig!

Hoppas alla haft en trevlig helg och mys nu lite extra på söndagskvällen!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för jättegoda kanelbullar!

2009-02-01 @ 19:55:25
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0