Sessan betygsätter

Camilla kom o hämtade upp mig vid halv 7 sen begav vi oss till Scandic i Lund för att gå på en föreläsning från Royal Canin, denna gången var det information om ett nytt kattfoder från dem ett våtfoder!
Fick några smakprover med mig och var ju tvungen att testa direkt. Gustav är en väldigt kräsen pojk med Sessan äter det mesta!
Här tar Sessan första smakbiten och det blev mycket uppskattat

Tror att hade hon kunnat prata hade hon gett dem 4/5 tassar!!



Våra katter äter alltid torrfoder men ibland ska de ju oxå ha något mumsigt att äta precis som vi unnan oss nått gott så då brukar de få mjukmat!

Nu var Gustav ute och krafsade lite runt skålen, han ska alltid städa runt om :)


* Vad äter era katter helst?


Kommentarer
Postat av: carola

ryttarsnittar är typ som en blandning mellan kladdkaka o sockerkaka, sen har man en röra på uppe på som är av sirap grädde och kokos o socker så de blir nästan som knäckaktigt. Väldigt sött men gott.

2009-02-03 @ 19:02:57
Postat av: carola

våra katter äter en säck som vi köper på lantmännen, en blå heter katty nånting, De älskar den och äter helst inget annat. Sen får de burkmat ibland om de ska festa till de lite. Då äter de whiskas anka bitar i sås, har testat många olika men de äter inte dom.



2009-02-03 @ 19:09:04
URL: http://bloggmiranda.blogg.se.
Postat av: Catrin

Hej! Ja jag anmälde ska bli hur kul som helst att få gå på utställning det va såå länge sedan nu vi gick!

Jag vet inte vilket grupp och sånt än jag antar att man får papper hemskickade med nr-lapp osv! Vi kan ju kanske samköra dit vi kan ju se! Om vi ska va där nåt sånär samma tid menar jag. Hoppas ni har det bra i skogen! Hoppas på bättre väder snart så vi kan gå på utflykt! =) Kraam!

2009-02-03 @ 21:57:50
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Anki Jönsson

Katterna här äter torrisar men blir överlyckliga när de får våtfoder någon gång då och då. Sedan värmer jag mjölk till dem varje morgon och det gillar de mycket. De är två svarta och tjocka kastrerade hankatter...

Kram

2009-02-04 @ 00:16:47
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Lina

Truls älskar sina torrisar. Du vet bäst vilka det är. Jag vet ju bara att det är Royal Canin. Vi ses imorgon! kram kram

2009-02-04 @ 09:10:55
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Catrin

Du har blivit utmanad! Läs min blogg!

2009-02-04 @ 18:32:17
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Camilla Berntsson

Våra två katter: Ika 13 år och Snotte 8 år, äter torrfoder, billiga i drift, det är en blå påse man köper i vilken Ica-affär som helst.

Ibland köper jag våtfoder för att festa till det lite för dom, de är ju gamla, ute mycket, kanske fryser, ja ibland behövs ingen anledning alls. Men då får jag köpa något som är typ VOV hundmat i konsistensen, för är det våtmat med bitar i sås eller gele, ja då tar de hellre såsen/gelen och lämnar det mesta av köttet kvar =)

2009-02-05 @ 09:09:38
URL: http://www.zeraphina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0