Nyårsafton!!

Nu är nyårsafton över, Vi ligger allihopa i soffan och degar! Varför blir man så trött efter tolvslaget??

Idag kom Tina Sabina och Leffe hit. Det blir sillamacka till förrätt och sen fondue med oxfile och kyckling till huvudrätt sen marängswiss till efterätt. Vi har hunnit med att spela spel, guinnes world record och let´s dance. Let´s dance var klart roligast men det var jag nog ensam om att tycka!! Eller syrran var på min sida iallfall!
E riktigt mätt nu och trött!!

Lite bilder från kvällen kommer här!

Min frisyr!!



  

Jag o tina i en wienervals 
Jag och leffe i tango   
tina och johan i en chacha
Tina övar inför chacha 

Det var verkligen inte lätt men himla skoj!!

+ för i ikväll var att vovvarna inte blev rädda, gav dem varsitt öra innan vi gick iväg för att skjuta rakteter(gick nerför vår gata till en stor äng för att undvika träffa träden)
När jag kom tillbaka satt theo som vanligt och väntade medan tilda tuggade ivrigt på grisöra nummer 2 :)

Nu ska jag borsta tänderna och plocka undan lite, alla andra sover eller tittar på james bond!

Gott Nytt År på er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Anki Jönsson

Waoo vilken fin fläta du har!

Önskar Er ett riktigt GOTT NYTT ÅR och Mollie skickar extra pussar till sin syster sov sover i soffan nu;)

2009-01-01 @ 01:06:36
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Anki Jönsson

Waoo vilken fin fläta du har!

Önskar Er ett riktigt GOTT NYTT ÅR och Mollie skickar extra pussar till sin syster sov sover i soffan nu;)

2009-01-01 @ 01:06:51
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Catrin

GOTT NYTT ÅR!

2009-01-01 @ 02:46:40
Postat av: camme

Åhhh vilken cool fäta. har du gjort den sj :O

2009-01-01 @ 13:14:01
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: Cavvetjejernas matte

Wow, så fin du är i håret!

2009-01-04 @ 13:14:06
URL: http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Ronald

Hej,


Måste fråga om ni möjligen kan hjälpa eller tipsa mig med något var man hittar den fina blomman/schablon..
Håller på och skall måla om hemma och jag kunde inte hitta denna vackra sak min färgbutik..
Kan ni vänligen tipsa mig var man hittar denna Shablon (tillverkare/butik)..?

Mvh Ronald

2012-08-22 @ 05:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0