Sminkkurs

Idag åkte jag bella o catrin ner till malmö gick en sväng på de kalla gatorna innan vi slutade på grafitti o åt e het potatis sen vidare till tasty house för att köpa lite gotte se mötte vi upp tina och begav oss till make up store!
Vi skulle gå en sminkurs i grupp under ca 3h.
Makeupartisten Isabell visade på bellas halva ansikte en vardagsmakeup och sen en kvällsmakeup på andra halvan.
Vi fick lära oss väldigt  mycket och mycket nyttig information!
Efter det fick vi själva lära oss att sminka oss, vi valde alla e kvällsmake up!
Jätte skoj men svårt!
Så här blev mitt resultat!

Hälften av sminket försvinner på fotto!!
Jag valde e grön ögonskugga med glitter så klart!
Hade aldrig målat mig hemma med grön ögonskugga men det ska jag banne mig våga i framtiden!!
Jag tyckte att vi allihopa lyckades väldigt bra!
När vi sminkat oss färdigt studerade vi varandra se gick vi ut i butiken och shoppa loss :)

Tack tjejer för en super trevlig kväll!
Vi får köra e repetionskväll se någon gång :)

Kommentarer
Postat av: Catrin

TACK själv de va kul! Men som sagt VÄDLIGT svårt! Fast du va GRYM med eyelinern... =) Hoppas du hittar några fynd idag! =) KRAAM!

2009-03-05 @ 13:57:15
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Cavvetjejernas matte

Vad kul med makeupkurs! Kul att lära sig grunderna riktigt.

Snyggt det blev.

2009-03-06 @ 17:40:19
URL: http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Bella

Tack själv vännen :)

2009-03-06 @ 17:44:50
Postat av: Anna

Supersnyggt, det skulle jag också vilja gå på. Fast jag tycker att det är lite mindra smink än sist jag såg dig :)

2009-03-12 @ 19:57:02
URL: http://pysselanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0