Lekt med lennart och köpt blommor



Idag åkte vi till rastgården i landskrona, de har klippt ner all vassen + att det var väldigt geggigt men sånt gillar ju vi :)

Idag var där en annan hund när vi kom men vi fick komma in och leka med Lennart! Theo lekte mest med sig själv och Lennart ville mest lukta tilda i rumpan, hon har ju precis slutat löpa men allt gick jätte bra och de fick busat lite med varandra!!

På vägen hem körde vi inom hemköp och handla mjölk och matte köpte blommor till sig själv
 

Matte tycker om liljor!

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Vår matte gillar oxå liljor men idag blev det visst något annat i växtväg på vårt köksbord....

Nospussar till skönheterna



Ps Tildas halvsyrra o systerdotter, Alice är här drygt en vecka. Fullt ös ;)

2009-10-10 @ 01:00:15
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Martina

Men jag är inte en sån Oboyoman som du är, så det går ganska bra att vara utan! ;-D

Oboy är ju bara socker så valet var ganska enkelt att det skulle bort pga det oxå! :-)

Jag e mer för kaffe!!

Det konstigaste med min graviditet var att mellan v 7-12 tålde jag plötsligt inte ens doften av kaffe...!!! Jag mådde så illa! Så Stefan fick också vara utan då. Sen helt plötsligt v 12 så blev jag sugen på kaffe igen! Skumt va!!

KRAMAR

2009-10-10 @ 17:46:13
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Catrin

Nä Maja bor kvar hos oss!

2009-10-11 @ 12:56:08
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Sabina

Aha!! är den den rastgården ni brukar åka till? där va jag ute och gick i onsdags:) gick längs havspromenaden:) mycket fint.

Wow vilka fina blommor, tänk om man fick sånna någon gång:P haha nä jag får nog oxå köpa mina själv.

2009-10-13 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0