Lönefredag

Mmm idag e det lönefredag och som tur så hade vi "lite" räkningar denna månaden då jag fick urusel lön :( Tur det för det är ju nu man måste börja jaga julklappar, är ju så himla många man måste köpa till nu, släkten blir ju inte mindre direkt, kanske man ska börja begränsa julklappsköpen är ju faktiskt mycket pengar man lägger ut....

Idag är det jobb och from nästa vecka som blir jag av med mina torsdagkvällar ska börja jobba morgon då med så det blir bara måndagkvällar för mig och 1 fredagkväll i månaden framöver, skönt för att jag kommer vara hemma mer med johan, tråkigt för det blir ju mindre ob-timmar ..... + att vovvarna får längre dagar att vara ensamma hemma på.

Igår var vi hos Bella på frukost och jag fick ju passa på att låna duschen.
I badrummet så är all el omdragen och det är nyreglat i hela rummet, snart kommer det lite väggar så det ser ut som ett rum igen inte som en arbetsplats, tur man inte är en sån som sitter på toa länge :) väldigt tråkigt där inne.

Liten Albert


Större Albert




Katty har nog börjat löpa lite nu, var väldigt kelen inatt kokm skrikandes mitt i natten och skulle kela, in under täcket sen upp på täcket hon fick inte nog, så det blir kanske parning i helgen, räknade då ut att bebisarna kommer i mellandagarna!Ska bli mysigt med lite bebisar här hemma igen, och massa buskattbebisar!

Nu är det lite frukost i magen innan jobbet väntar!

Hoppas alla får en bra fredag, är ju alltid nått speciellt med lönedagar, eller??


Kommentarer
Postat av: systertina

jag håller med dig. fick också urusel lön och har 4st födelsedagar + 2 dop denna månaden. Hur ska det gå ihop???.

2009-10-23 @ 08:54:02
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: systertina igen

har ni stängt skvallerbrudarna? för det gick inte att gå in på den?

2009-10-23 @ 09:06:48
Postat av: Kikki

Ja skvallerbloggen är stängd jag fortsätter som vanligt med denna!!

2009-10-23 @ 11:00:21
Postat av: jessika

vad fin han är!

2009-10-23 @ 18:35:19
URL: http://tuffinghund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0