Toalettutsikt

Nu har renovering badrumet börjat!! Och eftersom vi bara har 1 toalett så får vi försöka ha kvar toaletten så länge som möjligt, dusch får vi klara oss utan så länge! Så kommer jag o johan på oväntade besök och luktar skunk de närmsta veckorna så vill vi gärna låna duschen :)

Så här ser det ut ikväll!!

 




pust o stön, kan ni tänka er att jag kommer dammsuga ännu mera nu de närmsta veckorna än annars MEN jag har en sån underbar sambo som bygger ett nytt badrum till oss! Sååå fint vi kommer få det! Är lite stolt över honom för att han e alltid så duktig!!
Vårt tillfälliga badrum är just nu i datarummet och i köket :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Ni är välkomna hemma till oss när ni vill för att duscha :)

2009-10-18 @ 21:54:34
Postat av: systertina

Ni är välkomna till mig också..

2009-10-18 @ 22:14:17
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: jeppe

Ta bort plasten om ni ska ha tätskikt+kakel, kolla så brunnen uppfyller kraven som finns med klämring osv / Jeppe

2009-10-18 @ 23:01:10
Postat av: Carro

Vad spännande! Ska bli kul o se det när det är färdigt =)

2009-10-19 @ 15:54:12
URL: http://www.lordloke.com
Postat av: Sabina

Snabbt jobbat:) Bra johan!!! Ja som ni vet kan ni titta in om här oxå. Den lilla tiden vi är kvar här i alla fall:)

2009-10-19 @ 18:38:04
Postat av: systertina

vad gör ni egentligen i datarummet och köket som ni innan gjorde i badrummet?

2009-10-19 @ 21:11:44
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0