lååång tur




Idag hade vi kurs på jobbet mellan 8-10 om espree hundshampo, aptus hälsokost m.m. Mycket intressant!
Eftersom jag var på jobbet en timme tidigare gick jag hem kl 15, hem o ut med hundarna, härligt väder idag så jag tänkte vi tar oss en långpromenad. Vet att Martina som oxå bor här i skogen fast på andra sidan brukar gå till sjöarna så jag försökte hitta den vägen, gick lite vilse och en omväg men till vovvarnas stora glädje så var vi sen framme vid sjöarna, lite lite bad och spring i grusen sen kom husse o hämtade oss lagom till han var på väg hem från jobbet! Tog oss 1 1/2 timmes promenad iallfall, kan säga att vi gick i raskt takt för theo vill sååå gärna jucka på tilda hela vägen!!! Haha!!



Här sitter den o väntar på husse!

Kommentarer
Postat av: systertina

så mysigt ni ser ut att ha haft det. Det sista kortet va fint

2009-09-29 @ 21:25:50
Postat av: Anki J.

Håller med, så härliga kort!!!

2009-09-30 @ 01:37:17
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Madde

tacktack;D dom skickar ut ett sms när man behövs. =)

2009-09-30 @ 11:04:31
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0