Plockat pinne igen!!

Idag var det tävlinge i sjöbo, det öste verkligen ner när jag körde dit, funderade ett tag på att skita i det men jag tog istället med mig ordenligt med kläder och ett jätte paraply!

Theo
agility: en ganska rolig bana inga jätte svåra byten och allt flöt på förutom att det regnade och theo sprang sakta!
4 plats och 2.16 sek tidsfel, hade han sprungit på lite hade vi knipit en pinne!

hopp: rolig bana med några knepiga bakombyte/framförbyte men theo fixade hela banan galant till sista hindret då valde han att springa ut mot godislådan så det blev en vägran och lite tidsfel 12 plats

Tilda
agility: efter en böjd tunnel var det slalom och bakom slalomet stod a:et som tilda annars drar mot så jag valde att stoppa upp henne efter tunneln för att visa slalom så springer hon förbi första pinnen i slalom= 5 fel 7 plats

hopp: hade start i slutet och var ganska trött på vädret men jag gick en liten runda med henne innan men hon ville mest sitta i knäet hon blir lätt frusen när det är blött sen körde hon gärnet inne på banan, 3 sista hindret var slalom och hon gjorde för första gången ett snyggt slalom och tog en 2 plats och där med hennes andra pinne i hoppklass. framförbytena jag hade planerat att göra med henne hant jag inte med så det blev bakombyte istället på nått ställe :)


Jag har en tävling i ystad nästa vecka och sen oxie den 29 aug, vet inte hur länge jag orkar springa heller, för trots att magen inte är stor så känns det när man springer!

Nu blir det kvällsmat för husse o matte sen soffan, hundarna har tuggat grisöra här idag som liten belöning!!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Grattis till Tildas pinne och fina placeringar!! Det går ju framåt!!

Förstår att du börjar känna dig lite "osmidig". Kan trösta dig med att man känner sig jättesmal och rörlig igen direkt efter förlossningen - men för min del tar det ett bra tag innan jag vågar springa en hel agilitybana igen (men är så sugen!!). De rekommenderar att man inte springer/joggar förrän efter 6 månader. Men det beror så klart på hur man känner sig...

Kram!

2010-08-08 @ 22:28:06
URL: http://www.toktassar.se
Postat av: Bella

Japp vi hittade en, men kunde inte riktigt bestämma oss för färg. Ska tebax i veckan å beställa. Osså ska denna röda säljas, du var ju sugen på att köpa den :)??!! Den e till salu nu.

2010-08-09 @ 22:25:19
Postat av: Julia

Ni är så duktiga, grattis!!

2010-08-17 @ 12:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0