sööööndag siste feb

Idag hade vi simträning inbokad, har nu fått egen "nyckel" till rehab i helsinborg, eller bricka med kod är det! Himla smart slipper man be de i receptionen att öppna. Idag lärde sig tilda att hoppa i bassängen helt själv så nu är det bara att se till att det finns en leksak att simma efter så simmar hon, testade även utan flytväst och det funkade bra det med! Är så skoj att se deras lycka när de hoppar ur bilen på parkeringen, aldrig är de så lyckliga när de får åka till djursjukhuset :)
Himla skoj är det oxå att låta dem simma och skoj tycker dem med, man blir dock väldigt blöt, så det är regnrock och foppatofflor som gäller :) Nästa gång är den 9 mars



Glömde kameran idag så det blir en gammal bild! Vovvarna har sovit hela eftermiddagen och kommer nog sova hela kvällen med, själv så är det söndagsmys med wallander på tv och ostbågar i munnen!
Var hemma i dösjebro i eftermiddags och blev bjudna på middag och semla, mums! Så gott med riktig mat! Var dock himla trött och kändes som om huvudet skulle få värsta huvudvärken men den kom liksom aldrig. Fryser lite nu så jag ska gå o ta en varm dusch innan soffan och min nya filt kallar!!


Kommentarer
Postat av: Lottie

Hej! Zac är anmäld till gåsahoppet i april men jag kommer antagligen låta en annan förare springa med honom. Sedan har jag två tävlingar i maj som jag funderar på att anmäla till... skall försöka att få Uffe till att springa med Zac då =).



Men sen...när bebisen är född så planerar jag att springa själv igen (beräknat till den 12 juni)!



Vet inte hur jag skall göra med Lukas i år... funderar på att pensionera honom och bara köra med zac. Kanske kommer det någon rally tävling som Lukas och jag kan vara med på istället =).

//Charlotte med flock

2010-03-01 @ 19:25:17
URL: http://www.toktassar.se
Postat av: Lottie

Glömde skriva... lycka till på tävlingen! Ibland går det faktiskt att vila sig i form =)

2010-03-01 @ 19:26:29
URL: http://www.toktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0