Dog Turbo



Fick låna ett spel av johan på jobb, igår testade vi det! Kanon när man kan låna av varandra så slipper man köpa alla :)
Theo trodde först att man skulle stoppa ner tungan i springorna och lirka upp godisbiten men när jag sen visade honom hur man skulle göra så fixade han det!!

Så här står det om det på nina ottosons hemsida

En klurig utmaning för aktiva hundar

Lägg godisbitar eller torrfoder i gångarna, låt hunden förflytta klossarna och därmed också godis med tass eller nos mot kanten, där godiset kan ramla ut genom olika hål. Klossarna går ej att lyfta. Finurligt, klurigt och roligt.

Idag efter vår runda så när vi kom hem till trädgården så jagade Sessan något i trädgården, när vi kom fram såg jag att det var en näbbmus eller nått sånt, då fick tilda syn på den och sprang fram men hon backade illa snabbt när jag skrek Nej, någon som inte backade var då Theo som tog tag i musen med munnen men sen släppte han den, men då hade den redan dött...... MördarTheo!!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Spel är roliga och bra! ISCH va äkligt Theo då får du nog inte pussa på matte på ett tag nu då! ;) BUSE!

2010-01-04 @ 13:22:26
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Anki J.

Den sorten har vi inte testat... Tvi o urk för möss i alla former. Inez har spårat i kväll på valpkursen och kom stolt med en viltsvinsskånk i munnen när jag hämtade dem. Hon har inte fått någon puss av mig i kväll ;)

Kram

2010-01-05 @ 02:03:45
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Susanna

Låter som en rolig sort att prova.

2010-01-05 @ 12:19:43
Postat av: Elias&Bella

Jaaa det vill vi mä:). När kan ni?

2010-01-05 @ 23:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0