Isiga tassar

Vi begav oss till la för att gå en runda där inne! Vi började med att gå mot hundrastgården och där fick de busat av sig en hel del. Helt ensamma var vi så det var full rulle genom hagen! Försökte knäppa några bilder och här kommer några!

 Full fart i den stora delen av hagen

 Klättring på stenmuren är skoj!

 Posering för kameran
 Isbitar i öronen

 letar letar och letar

 Min prinsessa

Efter buset i rastgården fortsatte vi in mot stan och gick en långa runda där, sammanlagt var vi borta 1 1/2 timme härligt. När vi gick inne på gågatan så plötsligt satte sig theo ner på rumpan och sträckte fram bakbenet och sen skrek han, och han skrek jag fick ta av mig vanten och varma tassen för det var antingen en isklump troligtvis mer en saltklump som gjorde så ont på han. Kan ju tro att folk glodde när theo satt där på rumpan och skrek, ni som känner han vet hur han kan låta. Tilda ja hon satt så fint bredvid och tittade på :)
 Stackars Theo! Nu är vi hemma igen och ska ta en dusch så jag blir varm i kroppen, theo har bäddat ner sig i soffan i sitt täcke och tilda i mitt knä.


Satt och kollade gamla inlägg i bloggen och hittade detta fina fotto. Känner ni igen henne??


Kommentarer
Postat av: Leia, Lady & Co

Tänk vad fort tiden går och vilken fin dam Tilda blivit!! Lik Liza :) Hoppas snön ligger ett tag till, vi gillar den!

2010-01-29 @ 17:37:54
URL: http://swimmia.blogspot.com
Postat av: Catrin

Nä det är bara bra! Varför avla på djur som inte är helt friska. Det är onödigt. Bra val! Fin lilla Tilda är, sååå liten! :)

2010-01-29 @ 18:04:22
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Anki J

Åh, lilla Tildisen! Ser faktiskt ganska så många likheter med Tilda och hennes halvsyrra Inez på det kortet

Kram

2010-01-30 @ 01:35:37
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0