Påskkänslor

Påskkänslor
Köpte hem lite påskliljor idag och planterade några inne o några ute, så det blir fint till påsk :)






Iförd mina nya gummistövlar från "viking" putsade jag fönsterna utvändigt idag :)



Vi har varit på agilityträning idag och nu ska det tränas bakombyten!! Efter träningen körde jag inom bruces skog o släppte hundarna i inhägnaden, theo var helt lyrisk av alla löv som flög runden!! Galen hund!!

Min förkylning sitter i ännu och inatt sov jag inte mycket, täppt i näsan och se fick man rethosta detta resulterade i att jag inte orkade gå upp ur sängen fråns kl var 10 imorse!
Var hemma hos pappa ikväll och johan fick lånat lite till sin outfit på lördag då vi ska på 80 tals fest :)

Nu är det snart greys o innan dess ska räkningarna skrivas in! Imon är det lön!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Kan tyvärr inte i morgon. Ska till frissan sen jobbar jag. men du kunde jag låna din tunnel (släpet)måste träna hemma i trädgården till helgen! Siri kunde bara hopphinderna när vi va i Lund igår... :S

2010-03-25 @ 22:11:39
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, va fint du har gjort!! Va snyggt det var med glaskulor i vasen, rötterna ser lite coola ut :) Visst är det härligt med vår, det är som om vovvarna också känner det, Leia är nästan lite "valpig" emellanåt när vi är ute och busar! Hoppas ni får en fin helg, själv ska jag jobba men det gör ju egentligen inte så mycket... :) Kramar

2010-03-26 @ 12:16:04
URL: http://swimmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0