agility

  

Idag har vi varit flitiga, nu ligger vi framför soffan och där är inget på tv :( Så jag slog på datan istället!

Har börjat bygga eget långhopp idag! Sen var jag inom rusta de har 25% på agilityhinderna så det blev en ny tunnel 5 m lång, lite större än den förra vi haft :) sen köpte jag ett set slalompinnar till och sen satte johan på krokar så jag fick 4 nya hinder istället vi har ju redan ett slalom. Men det blev billigare så här :)
Så nu innehar vi, 2 tunnlar, 1 säck, 1 däck, 1 långhopp, 1 slalom och 9 hinder, kan bli banor av det :)


Dagen började med storstädning sedan tog jag o vovvarna bilen till lund och jag byggde en banan och de fick testspringa men det var såå varmt så vi stannade inte så länge, tränade lite mer gunga och balans men sen fick det va! Eftersom vi var ensam i slutet så släppte jag vovvarna så de fick springa av sig ordentligt (planen är jätte stor) och då fick de tillbaka energin








Full fart agility så klart!!



Efter det så åkte vi till veterinären och vovvarna fick sin årliga vaccination. Hjärtan var utan anmärkning PUST!! Och de såg friska ut allmänt förutom att vet klagade lite på theos kroppsfett :( Får ta itu med det!

Sen tog vi en liten runda i landskrona, tilda försökte jaga alla ankor och gäss!
Sen när vi kom hem så kom johan även hem så pysslade vi i trädgården jag byggde ett långhopp och johan fixade lite på taket på huset!

Den nya tunneln blev populär!


Avslutar inlägget men en bild på min prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0