en riktig tjejkväll



Är vad vi ska ha ikväll!
Tina, Bella, Jenny, Elin och Jag ska först ut och äta på en restaurang i malmö, efter middagen beger vi oss till biosalongen för att se sex and the city 2 och självklart ska jag äta jätte mycket popcorn!!
Idag shoppade jag skor för att ha på mig ikväll om det inte öser ner och på lite fester i sommar!!


Vi trotsade regnet och har varit på min sista agilityträning och hundarna var superduktiga idag, vi tränade massa spring och slalom. Nu fick jag även lite tips på slalomträningen men det gick som sagt super bra idag så nu är vi taggade inför söndagen. Nu vet vi att dessa hundar funkar bra att springa med i regn även om vi hoppas på att slippa det!!

Ha en mysig fredag allihopa nu ska det tvättas och städas här hemma!!

Kommentarer
Postat av: Anna, Baby Boo, Wilson & Tigger [TÄVLA]

Nja jag började träna min Jack Russell i agility men efter min Chi blev biten av en av ledarnas hund har vi inte varit tillbaka :( Men det är en superkul sport!

2010-05-28 @ 16:05:07
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Becca

Åh så kul! Väntar spänt på ett omdöme om filmen.

2010-05-29 @ 14:40:48
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo hon är liite morgonseg. Den filmen vill jag också se, hoppas vi får en utvärdering utan allt för mycket avslöjanden :p



Mycket fina bilder du har =)

2010-05-29 @ 23:18:23
URL: http://undertaket.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0