Hässleholm 22 maj 2010

Idag var det tidig uppgång som gällde! Perfekt väder för agility sen när vi var klara kom solen fram och blev 20 grader, varmt!!
Idag kom pappao nettan och hejade på oss, pappa fick även äran att filma våra hopplopp, nu får ursäkta våra värdelösa slalom, ingen av mina hundar är duktiga på slalom på tävlingar men idag var det uselt!!


Här hittar ni theos lopp


Här hittar ni tildas lopp

Dagen började med att bilen strulade utanför åstorp så jag som hade tänkt vara framme vid halv 9 för att gå första banvandring 8.50 kom dit 8.55 slängde mig anfådd in på banan och theo hade startnr 11, han fattade itne riktigt vad som hände men gjorde ett bra lopp, tyvärr 5 fel i slalom och 5 fel på långhoppet då tassarna tog i på sista!
Tilda har gjort framsteg idag, 10 fel i agilityloppet i slalom på en vägrar då hon höll på att springa bort till A:et men jag hant hindra henne. Hon höll sig på banan :)

I hopp så diskade theo sig i slalom och tilda drog på sig 10 fel i slalom.

Slalomträning för hela slanten nu, men som sagt idag var det uselt!!
Tror att Julia fottade med sin kamera får hoppas hon fick någon fin bild på dem :)

   


Kommentarer
Postat av: Susanna

Tildas lopp såg ju jättefint ut förutom slalom. Jag gillar verkligen hennes fart.

2010-05-22 @ 18:28:14
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se
Postat av: Julia

Ni var sååå duktiga fast jag bara såg när ni tävlade på hoppbanan!! Ser verkligen framimot när vi ses på banorna, har tänkt köra igång lite med Malva Theos halvsyrra med :)

Jajamensan tror jag fick lite bra kort på er! Ska bara ladda över dom sen mailar jag över dom till dig.

2010-05-22 @ 19:37:39
URL: http://janzie.bloggplatsen.se/
Postat av: Catrin

Va duktiga ni va! Grattis till er alla tre!Synd inte vi va med hade varit tusen gånger roligare än att gå den tråkiga utställningen.....! Kram

2010-05-22 @ 21:39:00
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Anki J

Så duktiga ni är o Julia tog ju många fina kort på sötnosarna!

Kram

2010-05-24 @ 01:57:32
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0