Söderåsen 20100530

Idag åkte vi till söderåsens bk för att tävla agility. Idag hade de bemannas anmälning för klass 1 och den var mellan 9 och kvart i 10. Halv 10 var vi där och anmälde oss, kl 12 började klass 1 large, lite lååång väntetid helt i onödan!

Theo agility klass 1. Ja ni ser ju filmen :) Theo missar uppfarten på a-hindret och balansen = disk




Tilda agilityklass 1 jag behöver nog inte skriva nått, skratta och njut när ni ser filmen!!


Hoppklasserna filmade vi ej, det regnade lite!
Theo: nått med fel med ett framförbyte och jag ser inte att han hoppat hindret så jag ber han göra det igen, resten bra!
Tilda: hon fick 5 fel i slalom hoppade ur innan sistan pinnen, när jag visste att vi hade 5 fel så tänkte jag att vi satsar på ett svårt bakombyte på nästsista hindret = tilda springer förbi målhindret och tar det från fel håll, annars mycket bra och snabbt lopp!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin fart du har på dom! Är så mycket roligare med hundar som springer på framåt bra =)

2010-05-30 @ 19:14:33
URL: http://undertaket.wordpress.com
Postat av: Anki J

Ja farten och glädjen på planen har dina håriga barn i alla fall. jag tycker de är duktiga!

Kram

2010-05-31 @ 02:28:05
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0