v.35 34+4


Idag var jag hos Marie min barnmorska, och ha ligger fortfarande under kurvan men fullt normalt. Fick lyssnat på hjärtat och idag fick jag höra det tydligt! Sen när hon skulle mäta magen låg han inte still, hela magen flytta sig :)
Mitt blodtryck var uppe i 140/65 så hon tyckte det var mycket bra att jag gått ner i timmar på jobb och jag ska definitivt ta det lugnt och passa på att vila på dagarna, det får inte gå upp mer nu!


Idag har vi sååå tråkigt väder så vi ska bara ta det lugnt och mysa inne, ikväll är det sista gången på föräldrarkursen!
Ser ut så här hemma hos oss nu!!



2 mysiga vovvar ligger nebäddade under sitt täcke!!

Ska börja packa bb väskan nu så man inte missar något! så här ser lillemans låda ut :)


Vi har ganska mycket i strl 56 nu :) är så mysigt att bara stå o kolla och vika alla små söta kläder :)

overallerna vi fick av min mamma  jätte fina, den översta har små öronen på luvan :)

badcapen hänger på plats och sängen är bäddad :)

 

 

 

åhh vad vi längtar samtidigt som jag börjar bli mer o mer nervös inför förlossningen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar också. Tycker bara att det är så synd att vi kommer bo så långt ifrån varandra. Men lillebror kommer veta att han alltid är välkommen till moster...och när han blir äldre hoppas jag att han t.o.m kommer få be om att få komma hit =)

2010-11-10 @ 21:41:58
Postat av: tina

ja det va ju då jag som skrev det inlägget

2010-11-10 @ 21:42:28
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0