Saknar johan



Har precis varit ute o cyklat en runda med hundarna! Jag o min kropp var för trötta för att gå en runda o vädret är trist så det blev en cykeltur och det uppskattar hundarna, de älskar att få springa bredvid, växlar själv mellan trav o galopp :)

Längtar tills imorgon när vi vaknat för då ska jag o johan ha en riktigt mysfrukost! Denna veckan har vi knappt setts känns det som! I måndags minns jag inte men jag tror johan var i garaget och i tisdags jobbade jag, i onsdags fick jag jobba extra och igår var johan på jobbmöte och idag e han ute med jobbet efter jobb och jag jobba. Så det ska bli riktigt mysigt att vakna upp tillsammans imorgon!!

Tog en fästing mitt mellan ögonen på tilda imorse råkade få med ganska mycket päls så det blev ett stort hål....tur vi inte ska på utställning i helgen, får hoppas den växt ut tills vi ska fotograferas!
Happy dogs kommer till våran butik igen den 25 september!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte kul att sakna sin älskling. Jag har också lite erfarenhet av de . Hoppas att ni får en jätte mysig morgon och frukost imorgon.

2010-09-10 @ 17:04:56
URL: http://tiro-blogg.se
Postat av: Jessika

ja Tusse tycker det är ok. Lite godare än RC verkar det som men hon slukar inte detta heller. Hon fick light innan men åt inte då heller. Nu ger jag inte henne förrän hon ber om det. Hon får tala om när hon är hungrig och äter hon inte då så tar jag bort det igen. Gör ju inget om det blir lite lite m tanke på att hon börjar få lite fel form. Hon hade nog inte mått dåligt av lite mer motion.. Du ger proplan nu va?

2010-09-12 @ 16:46:57
URL: http://tuffinghund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0