För ett år sedan

Kl 4 imorse för prick ett år sedan började vårt äventyr! De första värkarna började. Vi gick här hemma och undrade om det skulle bli en julaftonbebis?? Vi bestämde oss för att inte stanna hemma utan vi åkte till dösjebro för att fira jul! Och mitt under julbordet gick mitt vatten då bestämde sig lilleman för att nu vill jag ut! Vi missade julgröten och tog oss in till förlossningen i Lund.....

Minns ni så mycket snö vi hade! På julaftons förmiddag tog vi en promenad med vovvarna och allt var så vackert och fint!

God jul på er alla! Hoppas ni får massa god mat och fina klappar!
Jag kommer säkert tänka på förra julen många gånger idag för det var en väldigt speciell julafton. Men imorgon är en ännu mer speciell dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0