7v och 4 dagar gammal

 

Oj vad tiden går snabbt! Nästa fredag blir lukas 2 månader gammal!
Han har de senaste dagarna börjat dregla lite, får införskaffa några fina dregelhaklappar :)  Igår ville han hela tiden ha händerna i munnen och då tittade jag och upptäcker något vitt under tandköttet, tand redan?? På höger sida där uppe, får se om det händer något mer känns lite tidigt att få tand nu, händer kanske inte mer!

Skickade iväg lite bildbeställning igår och denna bilden tyckte jag var så fin :)

Vi har även hunnit boka tid för dop blir den 17 april, anmält oss till babysim hoppas vi kommer med denna omgången, verkar ha blivit väldigt populärt!
Annars fördriver jag hundarna och lukas våra dagar mest hemma, tar en långpromenad varje dag, e ganska trött på blåsten nu!!
Ska se om jag inte kan hitta nått ställe där jag kan träffa andra mammor med barn, blir lite långtråkigt att bara sitta hemma!

imorgon ska jag upp till väla och kolla in deras nya butik, inom en runda på babyland och kolla :) sen blir det middag hos pappa och nettan, johan ska jobba över!

nu tänkte jag ta en runda med dammsugaren, ligger vita tussar i hela huset som katterna har busat inatt!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha e urgullig på de bilderna !!!

2011-02-16 @ 12:28:39
Postat av: tina

jag önskar mig nån fin bild på lukas i present.

2011-02-16 @ 18:47:33
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Anki J.

Er lille Lukas är så söt och ändrar sig hela tiden tycker jag. Till Väla planerar vi att försöka åka i nästa vecka när tonåringarna har spoortlov

2011-02-19 @ 02:21:20
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0