Smile




Det är så att man smälter!!




Idag var Bella och Elias här och jag fin present, massa choklad och en jätte fin ljuslykta, tack snälla bella!
Imorgon ska jag och Lukas träffa en tjej som jag gick skolan med 1-9. Hon fick en son 5 dagar innan mig, ska bli skoj att träffa någon annan som är i samma situation som mig!
Fick plats på babysimmet så om 3 veckor ska vi börja, skojigt!

Brr idag är det kallt och rått, går en långrunda varje dag med vovvar och barnvagn men idag var det riktigt kallt om låren (glömde långkalsongerna) men det är ändå skönt att komma ut och röra på sig! Är nu nere i min vikt som jag hade innan graviditeten, nu är det bara magmusklerna som ska tillbaka lite, de har ju skurit i dem så det tar ju lite tid....

Har blivit bortskämd med att lukas brukar sova först 6-7 timmar och sen äter han för att sen sova 3 timmar till, men de senaste nätterna har han fått för sig att äta var 4 timme....drygt!

Snart fyller tilda 3 år, tänkt vad tiden går!! Vet inte om vi kommer ta ut oss på agilitybanorna i år, vi får se om tiden räcker till!

Nu vaknade lilleman efter 1 timme på soffan!!

Kommentarer
Postat av: tina

SÖTNOS!

Är det Natalie du ska till?

VAd kul det ska bli och träffa er på söndag igen....

2011-02-22 @ 20:21:19
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Helen

Vicken liten sötnos...

2011-02-22 @ 21:37:14
Postat av: Mamma

Mormor lilla hjärtegull !!! Japp man smälter direkt !! Vi ses på fredag !

2011-02-23 @ 06:25:52
Postat av: Bella

Tack själv vännen:).

Sötis killen, såå roligt å få se er igen.

2011-02-24 @ 08:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0