Stormen inatt lyckades knäcka grannen ena ...

img_3557 (MMS)

Stormen inatt lyckades knäcka grannen ena tall så den trillade in till oss, som tur var så klarade sig staketet så inget blev skadat! Idag har jag känt mig som en riktigt mjölkkossa! Lukas har velat äta lite men ofta, så det har inte blivit gjort mycket här! Sotaren var här idag , typiskt så kom de precis när jag matade Lukas gick snabbt avbryta :) undrar om sotare någonsin blir rena??? Började på middagen innan har Inte lyckats börja på den tills Johan kommer hem sen Lukas kom men misslyckades igen då Lukas vaknade och ville ha mat igen! Hinner iallafall början på den innan johan kommer hem! Förresten har Lukas mage blivit bättre, nu ska vi bara luska ut vad det var som hjälpte jag tror sempers magdroppar!!


Kommentarer
Postat av: Camme

oj, jäklar! Tur att inget/ingen kom till skada...

2011-02-09 @ 01:22:25
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/
Postat av: Till Hund

Vi har just nu en tävling där du har chans att vinna en aktiveringsleksak eller annan hundleksak hos Till Hund-bloggen!



Genom att titta ut vilken produkt du skulle välja under kategorin Lek/Aktivering i vår webshop www.tillhund.se och sedan skriva en kommentar om detta i vår blogg tillhund.blogg.se är du med och tävlar!



Trevlig Helg,

Pernilla / Till Hund

2011-02-11 @ 12:57:38
URL: http://tillhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0