Så här tuff var jag igår!! Kläderna har ja...

img_0931 (MMS)

Så här tuff var jag igår!! Kläderna har jag fått av moster Stella!! Jätte tuffa jeans! Inatt har jag sovit hela natten i min egen säng med lite matning hos mamma vid halv tre!Sååå duktig jag är!! Idag går vi upp tidigt annars brukar vi ligga till efter 9 tiden men idag väntar ett samtal på förlossningen, vi ska in och prata med barnmorskan och gå igenom förlossningen!! I eftermiddag ska pappa få erkänna sitt faderskap! Mamma hoppas på en liten vila sen innan vi får besök av Bella och Tina! Snart börjar pappa jobba igen, så mamma är lite nervös över hur det ska gå att vara ensam hemma med mig! I måndags var vi på BVC och jag hade då passerat min födelsevikt och vägde då 3690g börjar bli stor nu så mina 56 kläder börjar passa bra nu!!  Nu väntar snart frukost för mamma och pappa jag har redan ätit min!!


Kommentarer
Postat av: tina

vad duktig du är Lukas.

Hoppas att det går bra på förlossningssamtalet

2011-01-13 @ 09:36:51
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du behöver inte var orolig, du är hur duktig och lugn som helst !! annars får du ringa mamma..kommer som ett skott !!!!

2011-01-13 @ 21:46:52
Postat av: Helen

Så gullig liten kille!! Så många fina kläder han har fått....det går säkert bra även när Johan börjar jobba..lite ovant i början såklart, men Lukas verkar ju vara en liten snäll kille....ha det så bra...kram till er alla från Jennys mamma

2011-01-13 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0