bakis.......

Igår kom tina, morgan, bella, krille och elias hit, vi åt massa god mat, god efterätt och gottis och hade det jätte trevligt! Lukas kunde inte riktigt komma till ro och somnade först vid halv 10, vi kom i säng vid halv 1. Lukasmatning vid 2 sedan vid 7 efter det ville han inte somna om så strax efter 8 gav vi upp och gick upp, åt frukost sen somnade lukas och jag lade mig på soffan och somnade jag med, skönt, känner mig lite bakis idag, trött och lite huvudvärk!

Just nu hoppar Lukas i hoppegungan!

Ang. sulky så kan jag ju inte vara som alla andra men har bestämt oss för vilken sulky det blir nu, det blir denna
 Väldigt lik carena easy fast snyggare i färgen och det finns en tittut lucka i suffletten och liten extra solsuflett. 2me heter den!



Igår åkte vi tillsammans med mamma till min mormor i jonstorp, lukas fick sommar och 6 månaders present av sin mormor

 2 pyjamsar, påslakan, foppatoffler och en t-shirt

Idag ska vi bara ta det lugnt här hemma!



Stort grattis till min farfar som fyller år idag!! Hipp hipp hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0